چهاردهمین کنگره آسمانی عروج " خیمه خورشید "

چهاردهمین کنگره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد

no-thumbs

چهاردهمین مراسم سالگرد تدفین 8 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور دانشگاهیان، مسئولین استان و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) این واحد دانشگاهی برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)چهاردهمین کنگره آسمانی عروج با عنوان " خیمه خورشید " 1و۲ آذرماه ۹۴ به مناسبت چهاردهمین سالگرد تدفین هشت شهید گمنام واحد یزد و یادبود شهید مدافع حرم شهید محمد حسین محمد خانی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی یزد با مداحی محمد محمدی و با سخنرانی مهمان های ویژه در معراج الشهدا و حسینیه امام خمینی (ره) این دانشگاه برگزار می شود .

این مراسم طبق سنوات سالهای قبل به همت پایگاه بسیج دانشجویی امام رضا(ع) ، معاونت فرهنگی اجتماعی و پایگاه بسیج شهدای گمنام واحد یزد با اجرای برنامه هایی متعدد فرهنگی و معنوی برگزار می گردد .

همچنین به همین منظور نمایشگاهی با موضوع غربت تا ظهور به مدت یک هفته در معراج الشهدا دانشگاه آزاد اسلامی یزد برپا می شود .

گفتنی است اولین شهدای گمنام کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دفن شده‌اند ، همچنین این واحد دانشگاهی ۹ دانشجو شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

بخش نظردهی بسته شده است..