گواهی از سوی تبلیغات اسلامی یزد صادر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از صدور بیش از یک هزار و ۱۰۰ گواهینامه آموزشی در سال جاری از سوی این نهاد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی کوهستانی اظهار داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از ابتدای سال جاری اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف و کارگاه‌های آموزشی متعدد کرده است که پس از پایان هر دوره و کارگاه، به افراد واجد شرایط گواهینامه پایان دوره اعطا شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و ۱۰۰ در پایان این دوره‌ها گواهینامه آموزشی دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی با موضوع‌ها و محورهای مختلفی از جمله سبک زندگی مهدوی در سایه دعای عهد، معارف مهدوی، پرسش‌ها و پاسخ‌های مهدوی، حکم حجاب در حکومت اسلامی، مهارت‌افزایی تجوید نماز و … بوده است.

حسینی‌کوهستانی خاطرنشان کرد: موضوع‌های اجتماعی نیز در برخی دوره‌های آموزشی محوریت داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به پیشگیری اولیه از مواد مخدر، شبکه‌های اجتماعی و … اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری یک دوره ویژه با موضوع سیره عملی امام خمینی (ره) خبر داد و عنوان کرد: این دوره مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت و گواهینامه‌های پایان دوره نیز برای شرکت‌کنندگان صادر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه مباحث قرآنی و مباحث مرتبط با نماز نیز به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: آداب و اسرار نماز، تفسیر جزء ۲۸ قرآن کریم و … نیز برای علاقمندان برگزار شده است.

حسینی‌کوهستانی خاطرنشان کرد: در این دوره‌های آموزشی افراد و گروه‌های مختلف هدف از جمله مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان، شعرای آیینی، روحانیون و مبلغان، کارکنان دولت، روسای انجمن‌های اسلامی و … شرکت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در مباحث دینی، قرآنی و اجتماعی همچنان در دستور کار اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد است، بیان کرد: تا پایان سال جاری برگزاری چندین دوره آموزشی با محورهای یاد شده در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..