در سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

جوان یزدی عضو برتر هلال احمر کشور شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انتخاب جوان یزدی به عنوان عضو برتر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزدحمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  اظهار داشت: در شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در مراسمی با عنوان «جوانان هلال احمر، ۶۸ سال حرکت برای کرامت و انسانیت» از اعضای برتر سازمان جوانان تقدیر شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم محمد مهدی اقبالی از اعضای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان تفت بر اساس معیارها و شاخصه‌های مدنظر سازمان جوانان به عنوان عضو برگزیده و برتر سازمان جوانان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و ریاست سازمان جوانان و دیگر مسئولان برگزار شد، از ۳۲ جوان برگزیده کشور با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

پارساییان ادامه داد: معیار انتخاب جوان برتر استان، حضور مستمر در برنامه‌های جوانان، شرکت و همکاری در برگزاری کاروان‌های نیکوکاری، طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، جشنواره قرآن و عترت، رفاقت مهر، مانورهای امدادی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، کسب مقام‌های کشوری، استانی و شهرستانی در واحد جوانان و امداد و … بوده است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..