اجراطرح «آبروی محله» در محلات مختلف یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از برگزاری طرح «آبروی محله» در محلات مختلف یزد به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ رضا پورشمسی،در نشستی خبری با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در یزد اظهار داشت: طرح با عنوان «آبروی محله» در طول این هفته در محلات یزد برگزار می شود و با شناسایی خانواده های شهدا به ویژه شهدایی که والدین خود را از دست داده اند، برنامه های ویژه‌ای برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها چشم و چراغ شهر و مردم هستند، افزود: خانه های شهدا در محله های شهر به ویژه محله های قدیمی، حال و هوای ویژه ای در طول هفته بسیج به خود می‌گیرد.

پورشمسی همچنین با اشاره به برنامه های ویژه ای که توسط بسیج خواهران تدارک دیده شده است، عنوان کرد: برنامه هایی نظیر سبک زندگی اسلامی و خطبه خوانی حضرت فاطمه زهرا (س) توسط این قشر برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به تشریح دیگر برنامه های این هفته پرداخت و از جمله آنها به عطرافشانی مزار شهدا در یزد و زارچف گردهمایی گردان‌های عاشورا، الزهرا (س)، بیت المقدس، کوثر و امام علی (ع) در امامزاده جعفر (ع)، برگزاری جشنواره عکس با موضوع استکبارستیزی، افتتاح بیمارستان صحرایی و … اشاره کرد.

پورشمسی یادآور شد: در مجموع بیش از ۳۰ عنوان برنامه و همایش توسط ناحیه مقاومت بسیج مرکزی در یزد اجرا می شود.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..