واگذاری خودرو های خدماتی به دهیاری های بافق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) بخشدار مرکزی بافق از تحویل و واگذاری پنج دستگاه خودروی عمرانی و خدماتی به دهیاریهای این بخش خبر داد.

محمدرضا فتاحی  در حاشیه مراسم تحویل خود رو های سنگین و نیمه سنگین با اشاره به تحویل پنج دستگاه خودرو به پنج دهیاری بخش مرکزی افزود: این تعداد ماشین آلات به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سال جاری با مشارکت ۱۰ و ۲۰ درصدی دهیاری ها ، برای دهیاری های شهرستان بافق خریداری و به آنان واگذار شده است.

این مسئول اظهار کرد: سه خودروی حمل زباله به روستاهای شیطور، صدرآباد و کوشک،یک دستگاه آتش نشانی به روستای موری آباد و یک دستگاه بیل بک به روستای بساب جهت ارائه خدمات به منطقه سبزدشت تحویل داده شد.
وی خاطر نشان کرذ: نحوه توزیع این خودروها به گونه ای بوده است که علاوه بر روستاهای محل خدمت دهیار به چند روستای اطراف نیز خدمت رسانی انجام می شود.
فتاحی همچنین میزان اعتبارات اختصاص یافته برای عمران و آبادانی روستاها به دهیاری های شهرستان بافق را تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: امسال برای عمران و آبادانی روستاهای این شهرستان گامهای بسیار خوبی از سوی فرماندار، دستگاههای اجرایی بافق و معاونین و مسوولان استانداری یزد برداشته شده است.
بخشدار مرکزی بافق با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد،مدیر کل دفتر امور روستایی و فرمانداری بافق بدلیل حمایت و مساعدت های انجام شده برای توسعه و آبادانی روستاها افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق روستایی دارد و تلاش بر این است که مهاجرت را معکوس کند.
بخش مرکزی بافق با ۲۶ روستای دارای شورا، ۲۱ دهیاری مصوب دارد و تصویب پنج دهیاری دیگر این بخش در دست پیگیری است.
از جمعیت ۴۰ هزار نفری مجموعه شهرستان بافق، هشت هزار نفر در روستا ها اقامت دارند و بقیه در شهر بافق ساکن هستند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..