نشست‌ سبک زندگی«یک جور دیگه فکر کن»در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری بیست و دومین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع «یک جور دیگه فکر کن» خبر داد.

علیرضا ثواچه، مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: بیست و دومین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع «یک جور دیگه فکر کن» با حضور صادقی‌پور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اغلب نشست‌های سلسله‌ای در روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار شده است که نشست بیست و دوم در روز چهارشنبه، چهارم آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه ثبت‌نام و شرکت در این نشست‌ها رایگان است، خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این نشست‌ها با یک بار ثبت‌نام از طریق سامانه ۳۰۰۰۶۱۵۹ و ارسال عدد ۲۲۲ به این شماره، می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نشست‌ها از طریق همین سامانه به افرادی که یک بار اقدام به ثبت‌نام کرده باشند، صورت خواهد گرفت یادآور شد: در این نشست‌ها تاکنون اساتیدی همچون احمد آبایی، دهقان و … حضور داشته‌اند و نشست‌های قبلی با موضوعاتی از قبیل «آداب همسرداری»، «روش‌های تربیتی برای فرزندان»، «چند تغییر برای زندگی بهتر»، «چرا عشق، هیجان و استرس»، «زندگی با طعم رسانه»، «رازهای زندگی موفق»، «طب سنتی در پاییز» و …. برگزار شده است.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..