نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در یزد برگزار می‌شود.

سرهنگ رضا پورشمسی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج امسال با عنوان بسیج، ولایت و انتظار از ۲۹ آبان آغاز به کار کرد و برنامه‌های مختلفی در سطح استان یزد به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری دعای ندبه در پایگاه‌های بسیج، همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور حدود ۲۵۰۰ نفر از بوستان ولایت به سمت دهکده مقاومت، حضور گسترده حلقه‌های صالحین در نماز جمعه‌ها سه برنامه شاخص روز اول نخست هفته بسیج بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد تصریح کرد: بیش از ۳۰ عنوان همایش و جلسه بصیرت‌افزایی و استکبارستیزی در رده‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج یزد در روز دوم برگزار می‌شود.

پورشمسی افزود: در روز دوم این هفته که با عنوان اقتصاد مقاومتی مزین شده، طرح‌های مختلفی در زمینه اقتصاد مقاومتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه با نام بسیج، خودباوری و جهاد علمی، اجرای برنامه‌های مختلف در این زمینه و همچنین افتتاح بیمارستان صحرایی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد افزود: در کنار این بیمارستان که به مدت یک هفته برپا می‌شود، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با محورهای ۱۰ گانه آن و به همت سپاه و بسیج یزد دنبال می‌شود.

پورشمسی با اشاره به اینکه تولید در زمینه‌های مختلف از جمله قارچ، خشک‌کن، بسته‌بندی میوه‌ها و موارد مختلف دیگر در این نمایشگاه در معرض دید و فروش قرار می‌گیرد، گفت: بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی با برگزاری همایش‌های متعدد در در روز پنجم این هفته بیان شده است.

وی افزود: در روز چهارشنبه که با عنوان بسیج، وحدت و بیداری اسلامی نامگذاری شده جشنواره عکس با موضوع استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی به عنوان برنامه شاخص اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد تصریح کرد: آخرین روز هفته بسیج تحت عنوان بسیج، ایثار و شهادت در روز پنجشنبه با برگزاری ویژه برنامه شکوه ایستادگی با حضور نمونه گروهان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، الزهرا(س)، کوثر، بیت‌المقدس و امام علی(ع) پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..