راه اندازی نسخه سوم نرم افزار سیستم اطلاعات در برق یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مجری پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از نصب و راه اندازی نسخه سوم نرم افزار GIS در برق یزد خبر داد

به گزارش تابناک یزد،محمد مهدی میرجلیلی در روز جهانی GISاز راه اندازی نسخه سوم سیستم اطلاعات مکانی و برطرف شدن مشکلات نسخه های پیشین خبر داد و اظهار داشت : افزایش امنیت، اصلاح سطوح دسترسی کاربران ، تصحیح قوانین اتصالات و ارتباطات شبکه های توزیع در نرم افزار و تکمیل اطلاعات کتابخانه ای از تغییرات عمده در نسخه سوم است.

 

 

وی افزایش سرعت پیمایش و ویرایش عارضه های شبکه نسبت به نسخه های پیشین را از دیگر تغییرات نسخه سوم برشمرد وافزود: ابزار ترسیم شبکه سیمی،کابلی و کابل خودنگهدار به شیوه ای طراحی شده که افزودن تجهیزات شبکه را به طور خودکارامکان پذیر می کند.

 

میرجلیلی به مهندسی مجدد نرم افزار پیشین با تغییر تکنولوژی بر اساس استاندارد های بین المللی و منطبق بر آخرین مدل مفهومی شرکت توانیر اشاره داشت و تصریح کرد: نگهداری سابقه شبکه برکنار یا جابجا شده نیز بر اساس دستورکار برکناری یا اصلاح در این نرم افزار قابل رویت است.

 

این مسئول استفاده از محیط مستقل برای استفاده سریع داده ها را از قابلیت های مهم نرم افزار مذکور دانست و گفت : پیاده سازی قانون های اتصالات عارضه های الکتریکی و ارائه وب سرویس برای سرویس دهی به سیستم های اطلاعاتی دیگر در این نسخه پیش بینی شده است.

 

مجری پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، داشتن ابزار عملیات واقعی و مجازی شبکه توزیع در این نرم افزار را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد : در عملیات واقعی امکان باز و بسته کردن کلید همراه با اعمال نتایج در پایگاه داده و در صورت مجازی مشاهده نتایج با جداسازی دسترسی ها وجود دارد.

 

 

 

مهندس محمد مهدی میرجلیلی از راه اندازی سامانه وب جی آی اس در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان ساخت : قابلیت دریافت اطلاعات از سیستم های اطلاعاتی دیگر و راه اندازی سامانه اینترنتی بانک ثابت اطلاعات تجهیزات را از دیگر قابلیت های نسخه جدید به شمار می رود.

قدس انلاین

بخش نظردهی بسته شده است..