۵۰۰ مگاوات به قدرت نیروگاهی یزد اضافه می‌شود

no-thumbs

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به دو هزار مگاوات قدرت نیروگاهی نصب‌ شده در این استان، از افزایش ۵۰۰ مگاواتی آن در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  "محمدحسن صباغ زادگان" در ششمین نشست هم‌اندیشی تحول در نظام اداری استان که به میزبانی برق منطقه‌ای برگزار شد، با اشاره به کسب رتبه برتر رشد این شرکت در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای، شبکه برق استان را یکی از پایدارترین شبکه‌ها در کشور دانست.

وی میزان مصرف تعرفه صنعتی استان در سال جاری نسبت به مصرف کل را ۷۱ درصد ذکر کرد و افزود: این ترکیب مصرف شاخص بسیار مطلوبی است که نشان‌دهنده‌ی صنعتی بودن استان است.

صیاغ‌زادگان قدرت نیروگاهی نصب‌ شده در استان را دو هزار مگاوات عنوان و اظهار کرد: تا پایان امسال ۵۰۰ مگاوات قدرت نیروگاهی با ورود واحدهای نیروگاهی سرو اردکان و شیرکوه به شبکه‌ی برق استان اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: استان یزد در سال گذشته از لحاظ تولید و مصرف شرایط مناسبی را پشت سر گذاشته است، به‌گونه‌ای که برای اولین سال مازاد تولید خود را به شبکه سراسری انتقال داده است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد به وجود پتانسیل بالای علمی کارکنان صنعت برق استان اشاره کرد و افزود: بسیاری از پیشرفت‌های صنعت برق، مدیون برنامه‌های سیستمی در معاونت انسانی این شرکت است.

این مقام مسئول در صنعت برق استان، ارائه طرح خازن‌گذاری در کشور و ساخت ترانس سیار دو ولتاژی ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت و ۶۳ به ۲۰ کیلوولت را از دستاوردهای اجرای نظام پیشنهادات در شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست.

"محمدمهدی آرایی پور" معاون منابع انسانی برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست تهیه برنامه استراتژیک، مباحث مدیریت دانش، مهندسی ارزش، ایزو، مدیریت پروژه و مدیریت زمان را مباحث اجراشده در این شرکت برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری و توانمندسازی نیروی انسانی، خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای یزد باوجوداینکه از نظر مقیاس نسبت به شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور کوچک است در بحث برنامه استراتژیک اقدامات برجسته انجام داده است.

در پایان این نشست که با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری شرکت برق منطقه‌ای یزد گزارشی از روند اجرای برنامه استراتژیک در این شرکت را ارائه داد

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..