مهمترین رویدادهای استان یزد در هفته گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سخنرانی جلیلی در همایش مرگ بر آمریکا، افتتاح جشنواره ملی ابتکارات، دوره آموزشی روابط عمومی های اوقاف و سخنان مدیرکل امور فرهنگی کتابخانه های کشور مهمترین رویدادهای استان در هفته گذشته بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شعار مرگ بر آمریکا مفهومی برای نفی سیاستهایی است که در مقابل پیشرفت های ایران قرار می گیرد و با روحیه انقلابی مردم ما در تضاد خواهد بود.

سعید جلیلی در همایش 'مرگ بر آمریکا' با اشاره به سیاستهای آمریکا در قبال ایران طی سالهای گذشته افزود : در شریط امروز با موانعی که این کشور برای ما ایجاد کرده عده ای در جریان پرونده هسته ای می پرسند این همه هزینه برای چه بود آیا بدون هزینه نمی شد به درآمد در این پرونده رسید.
***
دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در یزد برگزار شد.
در این دوره ۴۰ نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف حضور داشتند و هدف از آن ارتقاء سطح علمی ، دانش تخصصی و بهره گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی اعلام شد
***
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه مطالعه کتاب حلال مشکلات است گفت: حل بسیاری از مشکلات از مسیر کتابخوانی و مطالعه می گذرد.
اسماعیل جانعلی پور در آیین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان فرهنگ کتابخوانی در یزد با بیان اینکه کتابداران وظیفه مهمی به عهده دارند افزود: نتیجه تلاش این قشر دلسوز، نهاد کتابخانه ها عمومی به سمت تبدیل شدن به مرکز فرهنگی و تاثیر گذار در توسعه کتابخوانی و ارائه خدمات با کیفیت به جامعه علاقمند شتاب گرفته است.
***
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از فعالیت ۵۰۰پژوهش سرای دانش آموزی در کشور خبر داد و اعلام کرد: در نظر داریم این تعداد را به ۷۲۰ پژوهش سرا در سالهای آینده برسانیم.
علی زرافشان در حاشیه بازدید از مسابقات ملی و نوآوری ابتکارات در استان یزد به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به آغاز فعالیت پژوهش سراهای دانش آموزی از سال ۸۱ در دوسال گذشته ۲۰۰ پژوهش سرا در کشور ایجاد شده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..