ممنوعیت محصولات قنادی در سوپرمارکت‌های یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول کارگاه‌های شناسه نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از امروز توزیع محصولات قنادی در سوپرمارکت‌ها ممنوع شد.

مهدی کفاش‌زاده اشاره به اجرای طرح بازدید از مراکز خرده‌فروشی (سوپرمارکت‌ها) در سطح استان یزد اظهار داشت: یکی از اهداف اجرای این بازدیدها، برخورد با توزیع انواع شیرینی و محصولات قنادی فاقد پروانه بهداشتی و با بسته‌بندی نامناسب و فله از این مراکز بوده است.

وی با بیان اهداف اجرای این طرح افزود: این بازدید در سطح شهر یزد توسط ۱۰ تیم کارشناسی و در مناطق مختلف شهرستان یزد انجام شد و به صورت همزمان در سایر شهرستان‌ها توسط تعداد تیم متناسب با حجم مراکز پخش صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد،کفاش‌زاده با بیان اینکه در این بازدید از عرضه انواع محصولات قنادی فله‌ای و فاقد پروانه بهداشتی ممنوعیت به عمل آمد، عنوان کرد: در عین حال محصولات قنادی فله‌ای اعم از کیک، حاجی بادام، پشمک، قند کله خرد شده در سوپرمارکت‌ها باید به صورت بسته‌بندی تکی و داخل سینی تا حجم دو کیلوگرم عرضه شود و در غیر این‌صورت مجوز صادر نمی‌شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..