با حضور طیف وسیعی از اصلاح طلبان و عموم مردم میبد+عکس

آیین نکوداشت سرآمدان دانش و فرهنگ میبد رقم خورد/ خانه دار شدن معلمی پس از ۵۲ سال

نخستین آیین نکوداشت سرآمدان دانش و فرهنگ میبد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در سالن طوبی کانون شهید رجایی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از صدای میبد،در نخستین آیین این مراسم از فرهنگیان شهرستان میبد غلامرضا عنابی و عبدالرحیم قانعی که مدیر و معلم سال های دور بسیاری از مسئولین، پزشکان، مهندسان و… شهرستان بودند تجلیل به عمل آمد.

حضور اقشار مختلف مردم و همچنین دانش آموزان سال های دور میبد و پزشکان حاذق امروز از نکات بارز این مراسم بود.

این مراسم با سخنرانی دکتر سراج الدین وحیدی نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی و از شاگردان این دو استاد شروع شد.

از حاضران در جلسه می توان به دکتر شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل کانون فکری و پرورشی کودکان استان، دکتر اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش در سال های دور ایران ، دکتر طالبی معاون سیاسی و  امنیتی استانداری یزد و مسئولان شهرستان اشاره کرد.

این مراسم که از ساعت ۶:۳۰ شروع شد تا ۱۰ شب به طول انجامید.

در پایان این مراسم از این دو استاد گرامی تجلیل به عمل آمد.

استاد قانعی ۵۲ سال است در شهرستان میبد میهمان هستند. وی در گفتگوی خود به این نکته اشاره کرد که ثروت معنوی زیادی دارد و همیشه در حال خرید کتاب بوده و قبل از حضور در کلاس آمادگی کامل را کسب می کرده است. از نکات جالب اینکه استادقانعی حتی در این سن هم از داشتن منزل شخصی محروم بودند. در پایان مراسم دکترمحمدعلی رادی از طرف موسسه گسترش فرهنگ و قلم و همکلاسی های خود کلید و سند منزلی که برای استاد تهیه کرده بودند را به وی اعطاء نمودند.

همچنین در این مراسم از معلم جوان فداکار یزدی که چندی پیش پخش گزارشی از صدا و سیمای یزد، چهره مهربان و دلسوز او را به تصویر کشید قدردانی شد.

گفتنی است این مراسم توسط موسسه گسترش فرهنگ و قلم میبد تدارک دیده شده بود. همچنین برای اولین بار از سینمای دیجیتال میبد در این مراسم به صورت غیر رسمی استفاده شد.

بخش نظردهی بسته شده است..