دیدار کتابداران اشکذر با امام جمعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به مناسبت روز کتاب کتابخوانی و کتابدار کتابداران اشکذر با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام "محمدرضا طالبیان" با قدردانی از تلاش‌های کتابداران این شهر، اظهار داشت: بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب، تبلیغ فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

 

 

وی فعالیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان را راضی کننده دانست و خواستار تلاش مضاعف کتابداران برای بهبود وضعیت کیفی کتابخوانی در شهرستان شد.

 

 

امام چمعه اشکذر با بیان اینکه در طول تاریخ نیز همواره توصیه علما و بزرگان علم و ادب بر اهمیت کتاب و مطالعه بوده است، گفت: در دین اسلام نیز توجه ویژه‌ای به این مساله شده و احادیث فراوانی از پیامبر و ائمه اطهار(علیهم السلام) در این رابطه نقل شده که حاکی از اهمیت این مسئله نزد آنان است.

 

 

وی افزود: امروزه نیز اهمیت مطالعه در توسعه فردی و اجتماعی بر همگان آشکار شده است، لذا توجه دولتمردان و سیاست‌گذاران بر این مساله معطوف شده تا جایی که امروزه به مطالعه نه تنها به عنوان یک مزیت، بلکه به عنوان یک ضرورت نگریسته می‌شود.

 

 

"ولی‌الله حفیظی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان و برنامه‌های اجرا شده توسط اداره متبوع خود در یک سال گذشته ارائه کرد.

 

 

کتابداران شهرستان اشکذر همچنین به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام والای شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان اشکذر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس برگزار شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..