ساخت هتل پنج ستاره در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) زمینی با متراژ سیزده هزار متر در یکی از بهترین نقاط شهر یزد برای ساخت هتل با ویژگی و مشخصات پنج ستاره منظور و آماده واگذاری از طریق مزایده شده است.

محمدمهدی شرافت با اعلام این خبر گفت: باتوجه به افزایش گردشگران داخلی و خارجی و نیاز استان، ساخت و توسعه هتل های چهار و پنج ستاره از اولویت های این اداره جهت تقویت زیرساخت های گردشگری استان می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد عنوان کرد: در حال حاضر چهار هتل پنج ستاره در استان در مراحل مختلف از اخذ مجوز تا عملیات اجرایی قرار دارند و اخیراً با پیگیری صورت گرفته زمین دیگری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان آماده واگذاری برای احداث هتل با ویژگی های پنج ستاره در مجاورت بلوار شهید قندی و بیمارستان شهید صدوقی از طریق مزایده شده است.

وی ادامه داد: افراد حقیقی و حقوقی علاقمند برای سرمایه گذاری در این پروژه با مراجعه به معاونت سرمایه گذاری اداره کل و ارائه درخواست و مدارک مربوطه مخصوصا مدارکی که مؤید توان مالی لازم باشند ، به اداره کل راه و شهرسازی استان برای حضور در مرایده معرفی می شوند.

این مقام مسئول با توجه به اینکه اعطای تسهیلات احتمالی به این طرح پس از پیشرفت فیزیکی حداقل چهل درصد و در صورت وجود اعتبار اعطا خواهد شد تصریح کرد : اولویت ما با افرادی است که دارای تمکن مالی لازم باشند که بدون دریافت تسهیلات پروژه را تکمیل نمایند، بنا بر این در بررسی توان مالی لازم است متقاضی توانایی و برنامه تأمین مالی خود برای اجرای حداقل پنجاه در صد پروژه را به صورت شفاف و بدون لحاظ نمودن تسهیلات بانکی ارائه دهد و اداره کل تنها پس از اطمینان از این توانایی نسبت به صدور معرفی نامه اقدام خواهد کرد.

گفتنی است: متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در این پروژه دارند، می توانند تقاضای خود را در حد اقل زمان ممکن به معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل تحویل نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..