نمایشگاه کتاب در ابرکوه گشایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسوولان ابرکوه نمایشگاه کتاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر گشایش یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در آیین آغتز بکار این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه با عرضه حدود سه هزار جلد کتاب با ۸۰۰ عنوان در زمینه های قرآنی و فرهنگی و هنری و علمی و کتاب کودک دایر و به مدت یک هفته ادامه دارد.

محمدرضا فلاح زاده ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب ، بر لزوم تدارک برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای حضور بیشتر و جدی تر کتاب در میان خانواده ها و بویژه نسل جوان تاکید کرد.
امام جمعه ابرکوه نیز در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه کتاب این شهرستان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: پیشرفت همه جانبه یک کشور به ویژه در زمینه علمی با ترویج فرهنگ کتابخوانی، میسر می شود.
قاسم برزگر رییس اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه نیز یاد آورشد: این شهرستان دارای هفت باب کتابخانه عمومی است در این کتابخانه ها ۷۲ هزار و۱۰۰ کتاب وجوددارد و برای هر هفت هزار نفر در شهرستان یک کتابخانه دایر است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..