عارف: اصلا‌ح طلبان رقیب نظام نیستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) عارف با بیان اینکه اصلاح‌طلبان رقیب نظام نیستند بلکه بخشی از این نظام هستند،تاکید کرد: در انتخابات مجلس با استفاده از تجربه انتخابات ۹۲ الگوی جدیدی از همگرایی اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان را رونمایی خواهیم کرد.


محمدرضا عارف در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی معلمان با بیان اینکه برای رواج تعلیم و تربیت صحیح در جامعه و بخصوص در نسل جوان و نوجوان سخت نیازمند معلمان هستیم،گفت: نسلی که در اختیار معلمان برای فرا‌ گرفتن دانش قرار می‌گیرد باید علاوه بر یاد گرفتن علوم مختلف راه و رسم زندگی  و آشنایی با محیط پیرامونی خود را هم آموزش ببیند.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای سطح آگاهی‌هایش نسبت به محیط پیرامونی خود بالا باشد در توسعه و پیشرفت کشور موثرتر است،خاطرنشان کرد: نقش معلمان در آگاهی بخشی و روشن کردن چراغ حقیقت در جامعه نقش ممتازی است و شخصا افتخار می‌کنم که یک معلم هستم و هیچگاه شغل معلمی را با هیچ پست و مقام‌ زودگذر عوض نمی‌کنم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از نقش انجمن اسلامی معلمان به عنوان یک تشکل صنفی در پیگیری مطالبات معلمان و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی ،خاطرنشان کرد:انتظاری که از تشکلهای صنفی وجود دارد این است که اولویتشان پیگری مطالبات و مشکلات صنف مربوط به خودشان باشد و تشکلی به ماننند انجمن اسلامی معلمان که متشکل از افراد مومن است و یک تشکل صنفی و سیاسی است باید در جهت استیفای حقوق معلمان از طریق ساز و کارهای قانونی کوشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه انجمن اسلامی معلمان باید در جهت مشارکت حداکثری مردم  و افزایش ضریب نفوذ معلمان در انتخابات مجلس تلاش کند،افزود: اصلاح‌طلبان به قصد حضور موثر و پیروزی در انتخابات شرکت می‌کنند و در انتخابات مجلس با  استفاده از تجربه انتخابات ۹۲ الگوی جدیدی از همگرایی اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان را رونمایی خواهیم کرد.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان رقیب نظام نیستند بلکه بخشی از این نظام هستند و اگر رقیب تلاش می‌کند اصلاح‌طلبان را رودرو  بخشی از نظام قرار دهد باید هوشیار بود در زمینی که رقیب طراحی کرده است قرار نگیریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش افراطی‌گری در دنیا به حوادث اخیر بیروت و پاریس اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران که خود قربانی تروریسم است و در جبهه مبارزه با تروریسم قرار دارد تمام تلاشش را برای خشکاندن ریشه تروریسم انجام می دهد و خود را در  مصیبت مردم  کشورهایی  که قربانی تروریسم هستند شریک می‌داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: در دولت اصلاحات پیشنهاد گفت وگوی تمدنها از سوی جناب آقای خاتمی در سازمان ملل مطرح شد و در دولت تدبیر و امید هم رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی پیشنهاد جهان عاری از خشونت را مطرح کرد که نشان دهنده صلح‌طلبی جمهوری اسلامی ایران است و نخبگان،رسانه‌ها و بخصوص معلمان باید در بسط و گسترش روحیه صلح طلبی ایران تلاش بیشتری کنند.
ایلنا

بخش نظردهی بسته شده است..