تجمع غیرقانونی دلواپسان در یزد برگزار شد

تعداد قلیل دلواپسان یزدی درتجمع/فرمانداری یزد پاسخگو باشد؟

تجمع غیرقانونی دلواپسان با عنوان "اجازه نمی‌دهیم" در یزد برگزار شد. طی چند روز گذشته یک طیف قلیل تندور در یزد بنرهایی را در چند جا نصب کرد و در فضای مجازی هم یک فراخوانی نسبت به این تجمع داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز این در حالی است که تحرکات این عده قلیل در سکوت محض فرمانداری یزد همراه بود.

فراخوان تجمع با عنوان "اجازه نمی‌دهیم" طی چند روزگذشته با تبلیغات وسیع در فضای مجازی همراه بود.

همچنین،طی چند روز گذشته یک طیف قلیل تندور در یزد بنرهایی را در چند جا نصب کرد و در فضای مجازی هم یک فراخوانی نسبت به این تجمع داد.

البته تصاویر این تجمع که از سوی سایت وابسته به آنها با فضای بسته و نزدیک منتشر شده است گویای ان است که افراد قلیلی دراین تجمع شرکت کرده بودند!

خبرگزاری تسنیم نوشته است:در این راهپیمایی نمازگزاران تاکید کردند که اجازه توافق به هر قیمتی را نمی‌دهند و نباید در مذاکرات منافع ملت زیر سوال رود.

شرکت کنندگان در این مراسم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره در سایه تهدید را قبول نمی‌کنیم، شعار "در سایه تهدیدات مذاکره بی معناست" را سر دادند.

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر منافقین و کفار" و "هیهات من الذله" از جمله دیگر شعارهایی بود که در این مراسم بیان شد.

مردم یزد با تاکید بر اینکه مذاکرات باید با حفظ حقوق، منافع و عزت و کرامت ملت ایران تحقق یابد، شعار "حرف تمام ملت، مذاکره با عزت" را یک صدا سر دادند.

همچنین در این مراسم پر شور، شعارهایی در ارتباط با شهدای هسته‌ای، غنی‌سازی، عدم اجازه مردم به مسئولان نسبت به توقف غنی‌سازی و همچنین لزوم پاسداشت خون شهدای هسته‌ای داده شد.

بخش نظردهی بسته شده است..