کاهش ۲۰ درصدی جرایم در استان یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به آثار و علائم بروز جرم و بزهکاری در افراد جامعه از کاهش ۲۰ درصدی جرائم در هفت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سردار ایرج کاکاوند در کمیسیون کشف جرم استان یزد اظهار داشت: با تلاش همکاران پلیس در رده های مختلف انتظامی و برنامه ریزی های لازم در راستای پیشگیری از جرایم در سطح جامعه، شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرایم در سطح استان یزد بوده ایم.

وی یکی از علل و عوامل تاثیرگذار بر جرائم به ویژه سرقت را اعتیاد و معتادان تابلو ولگرد عنوان کرد و افزود: با بررسی این موضوع و دستگیری و تحویل معتادان تابلو ولگرد به اردوگاه ترک اعتیاد اجباری در شهر یزد، توانستیم کاهش ۶۰ درصدی سرقت منزل را شاهد باشیم.

سردار کاکاوند با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشف جرم نسبت به وقوع جرم در استان یزد، خاطرنشان کرد: حضور به موقع واحدهای گشتی در سطح شهر و همچنین اشراف پلیس بر نقاط جرم خیز، در کاهش جرائم تاثیرگذار است.

فرمانده انتدظامی استان یزد تصریح کرد: رسیدگی به دغدغه و مطالبات مردم که از برنامه های کاری پلیس است، باعث افزایش احساس امنیت شهروندان و همچنین رضایتمندی آنها از عملکرد پلیس خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اولویت پلیس استان در راه مبارزه با سرقت و پیشگیری اجتماعی تصریح کرد: کشف به موقع جرائم به ویژه سرقت، پیشگیری از تکرار جرائم را در پی خواهد داشت.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..