اولین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی استان یزد افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نمایشگاه تخصصی کارآفرینی استان با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان و جوانان کارآفرین استان در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر یزد افتتاح شد.

"محمد حسین ریاحی" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه‌ی آغاز به کار این نمایشگاه، ‌توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را از سوی تمام نهاده‌ها و مردم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه اقتصادی ضروری دانست.

وی بیان کرد: تفکر کارآفرینی را باید ابتدا از خانواده و فرزندان شروع کنیم، زیرا اگر بتوانیم کارآفرینی فردی را رونق بخشیم به کارآفرینی اجتماعی نیز خواهیم رسید.

"بهروز فروتن" کارآفرین برتر کشور نیز گفت: یزد سرزمین مردمان کوشا و سحر‌خیز است که در این جشنواره شاهد تمرکز اندیشه‌ها و ترویج کارآفرینی با مولفه‌های صداقت و پشتکار هستیم.

وی تصریح کرد: کارآفرینی یک شیوه است و اصول آن هم این است که بتوان ایده‌ها را به عمل تبدیل و پس از آن اداره و مدیریت کرد، بنابراین این موارد در دل یکدیگر و در یک قالب جای دارند.

فروتن افزود: یک کارآفرین به هدف فکر می‌کند، اما به هدف نمی‌رسد زیرا هدف او پشت سر هم در راستای توسعه تغییر می‌کند و آنچه همواره باید به عنوان اصل اساسی در نظر گرفته شود ، پشتکار است

 
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..