معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد :

جلسه کمیته فرهنگی شورای پیشگیری از مواد مخدر یزد

جلسه کمیته فرهنگی شورای پیشگیری از مواد مخدر استان یزد به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد و با دستور کار بررسی اقدامات هلال احمر در زمینه پیشگیری از مواد مخدر و بررسی نحوه استفاده از فضای مجازی در پیشگیری از مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعیت هلال احمر با استفاده از کانون های مختلف خود در گروه های سنی مختلف و با برنامه های گوناگون در راستای پیشگیری از مواد مخدر قدم برداشته است.

صدیقی در ادامه ارائه آموزش های پیشگیری با استفاده از بازی و زبان کودکانه  برای غنچه های هلال ، طرح محله عاری از دخانیات و اهدای گل به سیگاری ها در محله ها توسط کانون دانش آموزی هلال احمر با هدف فرهنگسازی پیشگیری از  روی آوردن به دخانیات ، برگزاری کارگاه تربیت مربی پیشگیری از مواد مخدر به اعضای منتخب جوانان استان  ، برگزاری کارگاه های پیشگیری توسط اعضای جوانان در شهرها و روستاهای مختلف به روش همسال به همسال ، برگزاری زنجیره انسانی و مانور نه به اعتیاد ، نمایشگاه نقاشی و کاریکاتور مواد مخدر و … را از جمله برنامه های کانون های جوانان هلال احمر عنوان کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد  هم چنین استفاده از فضاهای شبکه های اجتماعی موبایلی اینیستاگرام ، شبکه اجتماعی ماه نو و … را از جمله فعالیت های هلال احمر در فضای مجازی دانست .

در ادامه جلسه دکتر وفائیان معاون شورای مواد مخدر استان با بیان فعالیت های این شورا ، در دستگاه های حاضر در جلسه خواست با استفاده از توان دستگاه خود ، نسبت به تولید محتوا هم چون انیمیشن ، پیام تصویری و … اقدام کنند.

در این جلسه هم چنین نمایندگان ادارات مختلف پیشنهاداتی در این زمینه را ارائه کردند. 

بخش نظردهی بسته شده است..