مسئول فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد خبر داد:

برگزاری موفق مانور سراسری سامانه جامع انتخابات در یزد

مسئول فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: مانور سراسری سامانه جامع انتخابات همزمان با سراسر کشور در شهرستان یزد با موفقیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " افسانه شهابی پور " در رابطه با برگزاری اولین مانور سراسری سامانه جامع انتخابات اظهار داشت: این مانور طی دو روز دوشنبه و سه شنبه، یازدهم و دوازدهم آبان ماه انجام و تمامی مراحل انتخابات به جز اخذ رأی که  توسط وزارت کشور اعلام شده با دقت و بدون هیچگونه مشکلی انجام شد.

مسئول فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد با اشاره به اهداف برگزاری مانورهای مختلف قبل از برگزاری انتخابات افزود: آشنایی با نرم افزار و هم چنین شناسایی و مرتفع نمودن نقاط ضعف این سامانه از مهمترین اهداف این مانور بوده است.

وی با اعلام اینکه تمامی مراحل برگزاری انتخابات به جز اخذ رأی در شهرستان یزد همراه با سراسر کشور به صورت رایانه ای خواهد بود گفت: در برگزاری انتخاباتی که بالغ بر ۹۵ درصد از فرآیندهای آن به صورت رایانه ای  برگزار می شود ضرورت آموزش جامع ، مدون وبرنامه ریزی شده بیش از پیش احساس می شود که در  این زمینه طرح جامع آموزش در راستای اجرای دقیق قوانین و مقررات به کاربران ارائه خواهد شد.

شهابی پور " در پایان تصریح کرد: قطعاً در مانورهای بعدی همه کاربرانی که برای شعب در نظر گرفته شده اند در انجام مانورها حضور فعال خواهند داشت و به همین علت حجم زیادی از اطلاعات به وزارت کشور ارسال می شود.

شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از روز پنجشنبه مورخ بیست و ششم آذر ماه و داوطلبان مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ بیست و هشتم آذر ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

همچنین گفتنی است شهرستان یزد در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان مرکز حوزه انتخابیه استان و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های یزد و اشکذر می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..