چهاردهمین کنگره آسمانی عروج در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد از برگزاری چهاردهمین کنگره آسمانی عروج در روزهای یکم و دوم آذرماه خبر داد.

 

محمد شاداب‌فردر این مورد تصریح کرد: چهاردهمین کنگره آسمانی عروج با برگزاری یادواره شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شهید مدافع حرم "شهید محمدحسین محمد خانی" در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود.

وی مدعوین این کنگره را سردار "ناصر شعبانی" جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع)، "مسعود ده‌نمکی" از کارگردانان به نام کشور و "میلاد عرفان‌پور" و "محمدرضا طهماسبی" از شعرای برجسته کشور که درحضور مقام معظم رهبری به قرائت سروده‌های خود پرداخته‌اند، بیان کرد.

شاداب‌فر برگزاری نمایشگاهی با موضوعات خانه‌ی حضرت زهرا(س)، قبرستان و کوچه‌های بقیع، دفاع مقدس، مهدویت و غیره و نیز اجرای نمایش گروه فصل شیدایی را از دیگر برنامه‌های این کنگره اعلام کرد.

این مسئول در پایان نیز اعلام کرد: این کنگره بعد از نماز مغرب و عشاء روزهای اول و دوم آذرماه سالجاری در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود و ساعت فعالیت نمایشگاه نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۲ خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ شهید "محمدحسین محمدخانی" دانشجو و فرمانده سابق حوزه شش بسیج امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بود، که در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..