همگانی کردن ورزش در یزد

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: همگانی کردن ورزش مخصوص یک یا چند رشته خاص نیست و باید شامل تمامی رشته ها و فعالیت های ورزشی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسعود شریعتی  در مجمع سالانه هیات فوتبال استان یزد افزود: برای اجرایی شدن این هدف مهم تمامی افراد ، خانواده ها ، هیات های ورزشی و همچنین مسئولان و رسانه های گروهی باید وارد عرصه کار شوند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا ورزش به عنوان یک فرهنگ در بین تمامی افراد جامعه وجود داشته باشد که تحقق آن بدون شک نتایج ارزشمندی را به همراه دارد .
شریعتی گفت: استان یزد که ۲۲ سال است در کنکور سراسری افتخار کسب کرده قطعا با برنامه ریزی ، همپوشانی ، تعامل سازنده و کار جدی می تواند در ورزش هم افتخار آفرینی کند و حرف های زیادی برای گفتن داشته باش .
مدیرکل ورزش و جوانان یزد اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف متعالی به ورزش باید همه دلسوزان و فعالان در بخش های مختلف وارد میدان کار و تلاش مضاعف شوند .
شریعتی با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در ورزش یزد و رشته فوتبال ، تمامی موفقیت ها را علیرغم برخی محدودیت های مالی بخاطر شرایط اقتصادی مدیون همت جمعی و فعالیت صادقانه ذکر کرد .
وی گفت: یزد دارای توانایی و ظرفیت های بسیار خوبی است که اگر با برنامه ریزی و ب همدلی کارها صورت گیرد شاهد شکوفایی و رسیدن به قله های بیشتر افتخار در سطح کشور خواهیم بود .
این مسئول در ادامه به اهمیت و جایگاه اخلاق در ورزش و بخصوص رشته پرمخاطب فوتبال اشاره و خواستار توجه خاص به این مقوله در برنامه ریزی ها و تدوین طرح ها شد .
شربعتی توجه به فوتبال تمامی مناطق استان و برنامه ریزی مدون و لازم را برای رسیدن به اهداف متعالی در این رشته بسیار لازم ذکر کرد .
در مجمع هیات فوتبال استان یزد که در سالن ویژن استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد جمال فلاح و حسن دهقانی به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه فوتبال یزد انتخاب شدند .

بخش نظردهی بسته شده است..