تاکید فرماندار خاتم بر بی طرفی در انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرماندار خاتم در نشست شورای اداری ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات بی طرفی مسئولان را در این امر مهم خواستار شد.

محمد زاده رحمانی  با اشاره به اینکه مردم شهرستان همچون سالهای گذشته حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت افزود: مسئولان و کارکنان دولت باید از در اختیار گذاشتن امکانات دولتی و هر گونه همراهی با کاندیدا خودداری نمایند.

وی اظهار داشت: وقتی می گوییم بی طرفی مسئولین دولتی، منظور فقط قوه مجریه نیست بلکه تمامی دستگاه ها و نهادهایی است که از بودجه و امکانات بیت المال استفاده می کنند باید اصل بی طرفی را رعایت کنند تا به اعتماد مردم آسیبی وارد نشود.
امام جمعه هرات نیز در این جلسه، انتخابات را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نامید و آن را یک نمایش قدرت سیاسی دانست.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری اظهار داشت: باید از جناحی گری پرهیز کرده تا نمایندگانی که اصلح تر هستند وارد مجلس شوند.
وی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را با اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: سرنوشت انتخابات پیش رو برای نظام اسلامی مهم می باشد.
وی در پایان یکی از تدابیر جامعه اسلامی را برای سلامت این جامعه پیشگیری از جرم دانست.
در ادامه، امام جمعه مروست افزود: مجلس عصاره تلاش ها و زحمات بی وقفه بزرگانی است که بنای آن را نهاده اند لذا این مکان جایگاه کسانی است که شان و شایستگی آن را دارند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان نمود: مردم باید هوشیار و بیدار باشند و افرادی را انتخاب نمایند که تحمل این بار سنگین مسئولیتی را بتوانند بر عهده بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی نیز باید کارکنان و اطرافیان خود را نسبت به انتخاب درست و آگاهانه راهنمایی نمایند.
در ادامه، محمد مهدی مدرس زاده رئیس دادگستری شهرستان خاتم ضمن بیان تخلفات انتخاباتی و قوانین برخورد با آنها که شامل جرائم قبل از انتخابات، زمان انتخابات و بعد از آن است پرداخت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم هم در این نشست افزود: هدف این نیست که بخواهیم در وظایف برگزار کنندگان دخالت داشته باشیم بلکه هدف برگزاری انتخابات سالم، بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم می باشد.
ابوالفضل توکلی ضمن اشاره به گسترش فضاهای مجازی اذعان کرد: انتظار می رود از این رسانه بر علیه فرد و یا کاندیدای مورد نظر استفاده نشود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..