دامپزشکی یزد مانع ورود ۸۰۰ کیلو ماهی فاسدشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان یزد از کشف و ضبط ۸۰۰ کیلو گرم فراورده خام دامی در یزد خبر داد.

دکتر "هادی زارع" در این باره تصریح کرد: در بازرسی اکیپ ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان یزد از یکی از مراکز عرضه‌ی فراورده های خام دامی مقدار ۸۰۰ کیلوگرم ماهی بسته‌بندی شده تاریخ گذشته کشف و قبل از ورود به بازار مصرف با هماهنگی مراجع قضایی معدوم شد.

وی یادآور شد: مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته تاثیرات نامطلوبی برای سلامتی مصرف کنندگان داشته و می تواند باعث ایجاد مسمومیت های خطرناک و گاهاً کشنده شود، ضمن این که فراورده‌ی غذایی تاریخ گذشته به علت بروز تغییرات ایجاد شده در بافت و ترکیبات غذایی فاقد ارزش تغذیه‌ای است.

زارع در پایان از شهروندان خواست در هنگام خرید با توجه نمودن به تاریخ مصرف موجود روی بسته‌بندی مواد غذایی از جمله فراورده های خام دامی، خود و افراد خانواده‌شان را از قرار گرفتن در معرض خطرات ناشی از مصرف این گونه مواد غذایی در امان نگه دارند.

این مقام مسئول در پایان نیز سامانه‌ی پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ و شماره تلفن ۳۶۲۸۷۹۶۱ را آماده دریافت گزارشات مردمی معرفی کرد.
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..