پروازهای بین‌المللی در فرودگاه یزد برقرار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان یزد با اشاره به ظرفیت یزد در جذب گردشگر خارجی، گفت: پروازهای بین‌المللی در فرودگاه یزد انجام شود.

محمدعلی روستایی در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی و ایرانیان خارج از کشور استان یزد با اشاره به اهمیت ارتباط با یزدی‌های خارج از کشور، اظهار داشت: باید زمینه‌ای فراهم شود که امکان سرمایه‌گذاری یزدیهای خارج از کشور در استان فراهم باشد.

وی ادامه داد: استان یزد یکی از استان‌های هدف گردشگری در کشور به حساب می‌آید که ظرفیت‌های بسیار زیادی دراین زمنیه دارد و هر سال تعداد زیادی گردشگر خارجی به یزد می‌آیند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در یزد خاطرنشان کرد: با این وجود در استان پرواز بین‌المللی به کشورهای مختلف وجود ندارد و همین موضوع برای یزد به عنوان یک مشکل در ارتباطات خارجی به حساب می‌آید.

روستایی با تاکید بر اینکه استان یزد نیازمند پرواز بین‌المللی است، گفت: در استان ظرفیت فرودگاهی مناسب و صدور روادید داریم اما هنوز پروازهای خارجی و بین المللی از یزد انجام نمی‌شود.

وی افزود: در این زمینه به نظر می‌رسد لازم است که هماهنگی‌های لازم از سوی استانداری انجام شود تا بتوانیم این امکان را در یزد فراهم کرده و قابلیتها و خدمات بین‌المللی یزد را افزایش دهیم.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در یزد با تاکید بر اینکه دریافت ظرفیت و مجوز پرواز بین‌المللی باید در اولویت بسیاری از فعالیت‌های استان قرار گیرد، گفت: در صورتی که این امکان در استان یزد فراهم شود، می‌توان ظرفیت مناسبی برای ارتباط با خارج از کشور و به ویژه ایرانیان خارج از کشور فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..