دومین جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد:

جزییات دومین جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان/روسای کارگروه های شورا انتخاب شدند

دومین جلسه رسمی "شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان" در دفتر دکتر محمدرضا عارف در حالی تشکیل شد، که هم اعضای هیات رئیسه این شورا تکمیل شد، و هم اعضای هیات رئیسه کارگروه‌های سه گانه آن انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، که یکی از ماموریت‌های اصلی آن ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان‌ها از طریق انجام رایزنی و داوری، تعیین و ابلاغ راهبردها و معیارهای انتخابات نامزدهای مورد حمایت شورای هماهنگی حوزه های انتخابیه تعیین شده است، با تکمیل شدن اعضای هیئت رئیسه تلاش خواهد کرد در چهارچوب وظایف مشخص شده در پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نقش موثری داشته باشد.

 
از این رو،با ریاست عارف بر این شورا و همراهی دیگر اعضاء با وی، این امیدواری در بدنه هواداران جبهه اصلاحات ایجاد شده است که اصلاح طلبان بتوانند در انتخابات مهم پیش رو حضور موفقی داشته باشند.
 
شب گذشته،حسین مرعشی از اعضای ارشد حزب کارگزاران و از نزدیکان آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس کارگروه هماهنگی امور استان‌ها انتخاب شد و حجت‌الاسلام محسن رهامی نیز وی را در این کمیته یاری خواهد کرد.
 
مرتضی حاجی، از وزرای دولت اصلاحات و عضو هیات مدیره بنیاد امید و بنیاد باران نیز ریاست مهمترین کمیته این شورا، یعنی کارگروه رایزنی و تعاملات را بر عهده دارد. مصطفی کواکبیان و فاطمه راکعی نیز حاجی را در این کمیته همراهی می کنند.
 
حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار،رئیس کارگروه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان شد و احمد حکیمی پور و خون چمن، از دیگر اعضای هیات رئیسه این کمیته خواهند بود.
 
با اضافه شدن مرتضی حاجی، حسین مرعشی و حسین کمالی به اعضای هیات رئیسه  شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، جمع هیات رئیسه به ۸ تن رسید. دکتر محمد رضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان، به عنوان رئیس، آیت الله موسوی تبریزی، دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری، عضو مجمع روحانیون مبارز، به عنوان نواب رئیس؛ الهه کولایی و الهام فخاری، عضو سازمان عدالت و آزادی از تشکل های اصلاح طلب، که دفتر مرکزی آن در اصفهان است، به عنوان منشی، همراه با روسای کارگروه‌های سه گانه، اعضای هیات رئیسه شورا را تشکیل می دهند.
 
بنا بر اطلاعات کسب شده دکتر عارف به زودی سخنگو و دبیر این شورا را معرفی خواهد کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..