نمایشگاه اسناد کتاب و کتابخانه در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از برپایی نمایشگاه اسناد کتاب و کتابخانه در یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

محمدرضا ملک‌ثابت،در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه اسناد کتاب و کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه که در تالار بزرگ خانه لاری‌ها و مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد برپا شده است، اسنادی از کتابخانه‌های قدیمی یزد، شامل عکس فضاهای قدیمی، زمان ساخت، کتاب‌های موجود در گذشته و هر آنچه مربوط به کتابخانه‌ها از گذشته بوده، به نمایش گذاشته شده است.

ملک‌ثابت همچنین از به نمایش گذاشتن تصاویر کتب دست‌نویس، خطی و قدیمی در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: تصاویری نیز از صحافی این کتاب‌ها همچنین چند نمونه کتاب قدیمی نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: در مجموع تلاش شده در فضاسازی صورت گرفته، پیشینه کتاب و کتابخانه به وسیله اسناد و مدارک به ویژه عکس، در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا ۳۰ آبان‌ماه برای بازدید عموم در تالار خانه لاری‌ها واقع در خیابان امام، محله فهادان دایر است و بازدید عموم مردم و علاقمندان از این نمایشگاه آزاد است.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..