بخشدار مرکزی یزد در جمع دهیاران خواستار شد؛

پیش بینی تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث طبیعی

بخشدار مرکزی یزد گفت: دهیاران باید تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع و مقابله با حوادث طبیعی در روستاها به کار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " حسین عسکرزاده " در جلسه ای به منظور بررسی راهکارهای مقابله با حوادث و بحران های طبیعی که با حضور کلیه دهیاران روستاهای بخش مرکزی یزد برگزار شد، گفت: بنابر گزارش های اعلام شده توسط هواشناسی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان در دو فصل پائیز و زمستان بارش ها و سرما نسبت به سال قبل معمولی خواهد بود.

بخشدار مرکزی یزد خواستار آمادگی همه جانبه تمامی دهیاران برای مقابله با حوادث طبیعی احتمالی در روستاهای بخش مرکزی شد و افزود: آمادگی مردم و مسئولین برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است لذا ضروری است برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: باید به گلخانه داران و نانوایان به منظور در نظر گرفتن سوخت جایگزین نیز اطلاع رسانی شود تا تمهیدات لازم را برای مواقعی که با افت فشار گاز روبرو هستیم،‌ را در نظر بگیرند.

" عسکرزاده " در پایان تصریح کرد: دهیاران از مسیر سیل بند و چاه های جذبی در روستاها بازدید تا در صورت وجود نواقص، مسائل و مشکلات آن مرتفع شود.

بخش نظردهی بسته شده است..