مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از آغاز مسابقه کتابخوانی با عنوان «هفت شهر عشق» در یزد خبر داد و گفت: شرکت در این مسابقه با عضویت در باشگاه مبشران غدیر امکان‌پذیر خواهد بود.

محمدرضا دشتی، اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان شهروندان یزد برگزار می‌شود و شرکت در این مسابقه به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی بیان کرد: این مسابقه از کتابی با عنوان «هفت شهر عشق» که نگاهی نو به حماسه عاشورا دارد، برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل کتاب را از سایت مبشران غدیر دریافت کنند.

دشتی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم شهروندان یزد آزاد است، تصریح کرد: تنها شرط شرکت در این مسابقه، عضویت در باشگاه مبشران غدیر ستاد مبشران غدیر شهرداری یزد است.

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۲۰ آذرماه ضمن دانلود فایل کتاب و مطالعه دقیق آن، در مسابقه‌ای که به صورت اینترنتی و تستی به مدت ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نحوه دانلود کتاب و نحوه انتخاب سئوالات در سایت مبشران غدیر توضیح داده شده است، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.mobasherghadir.ir اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

دشتی با بیان اینکه برای سه نفر برتر این مسابقه کتابخوانی جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است، افزود: جایزه نفر اول سفر به مشهد مقدس با سه شب اقامت به همراه هزینه رفت و برگشت، جایزه نفر دوم بسته نفیس فرهنگی و جایزه نفر سوم نیز قلم قرآنی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از پایان مهلت تعیین ‌شده، قرعه‌کشی توسط سیستم میان شرکت‌کنندگانی که به سئوالات جواب صحیح داده باشند، انجام می‌شود و اسامی برندگان در سایت مبشران غدیر درج خواهد شد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..