در استان یزد :

سه رویداد مهم فرهنگی در حوزه کتاب برگزار می شود

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از سه رویداد مهم فرهنگی این اداره به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) آغازتدوین طرح"یزد،پایتخت کتاب ایران"،برگزاری دومین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و مراسم تقدیر از افراد و گروههای برگزیده درترویج کتابخوانی درمرکز استان و تمامی شهرستانهای استان یزد از مهمترین رویدادهای فرهنگی استان در حوزه کتاب است.

بنابران گزارش؛سال گذشته شهریزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که با همکاری برخی دستگاههای اجرایی و تشکل های غیر دولتی صورت گرفت توانست جزء۵شهر برگزیده پایتخت کتاب ایران معرفی و مورد تقدیر قرارگیرد.

همچنین در اولین دوره جشنواره روستاهای دوستدار کتاب نیز روستای ابراهیم آباد توانست بعنوان یکی از روستاهای برتر ایران در حوزه کتاب معرفی شود.

این گزارش می افزاید:به منظور قدردانی ازخادمین عرصه کتاب از افراد و گروههای برگزیده درترویج کتابخوانی درمرکز استان و تمامی شهرستانهای استان یزد تجلیل و قدردانی بعمل می آید.

۲۴ الی ۳۰آبان هفته کتاب نامگذاری شده است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برنامه های متنوعی را نظیر؛نمایشگاه کتاب،راه اندازی گنجینه اهل قلم،جمعه بازارکتاب،نذرکتاب،تئاتر خیابانی،رونمایی و نقد کتاب،مسابقات فرهنگی و…برگزار می نماید.

تابناک

 

بخش نظردهی بسته شده است..