افزایش ۱۲درصدی مصرف گاز در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل مصرف گاز در استان حدود ۱۲درصد افزایش یافته است.

منوچهر فلاح گفت: در این مدت ۲هزار و ۹۵۶میلیون مترمکعب مصرف گاز داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۲هزار و ۶۰۴میلیون مترمکعب گاز مصرف شد که بیشترین افزایش آن مربوط به ماههای فروردین و تیرماه بوده است.

وی افزود: در مهرماه نیز نسبت به مهرماه سال قبل افزایش زیاد نبوده و تنها ۲.۶۵درصد رشد مصرف در تمامی بخش ها دیده می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد درباره میزان مصرف در مهرماه نسبت به شهریور امسال نیز گفت: در مقایسه این دو ماه شاهد افزایش ۷۸درصدی در بخش خانگی و تجاری ، افزایش ۳۹درصدی در بخش اماکن مذهبی و کاهش ۴۱درصدی در مصارف نیروگاهها و فولاد هستیم.
فلاح در ادامه از جذب ۱۴هزار مشترک و نصب ۹ هزار انشعاب گاز طبیعی در هفت ماهه منتهی به مهرماه در استان خبر داد.
این مسئول اضافه کرد: در این مدت تاکنون در استان یزد ۳۵۶ هزار و ۴۵۸ مشترک جذب و ۱۹۷ هزار و ۳۶۵ انشعاب گاز نصب شده که موجب بهره مندی بیش از ۹۳ درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.
وی با اشاره به ۳۹۰ کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری خاطر نشان کرد: با ساخت هفت هزار کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت در حال حاضر به ۱۸ شهر و ۱۸۲ روستا خدمات گازرسانی کرده و اجرای عملیات گازرسانی به ۲ شهر و ۱۶۸روستای دیگر در دست اقدام است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..