توزیع برق ابرکوه ۱.۸ میلیارد از مردم طلبکار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر توزیع برق ابرکوه گفت: میزان مطالبات شرکت توزیع برق ابرکوه از مردم این شهرستان بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

ابوالفضل اکرمی با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات شرکت توزیع برق ابرکوه اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع برای ما در حال حاضر، عدم پرداخت به موقع قبوض از سوی مردم است که رتبه این مدیریت در این زمینه در سطح استان یزد در رده‌های آخر است و این مسئله با فرهنگ غنی مردم ابرکوه سازگار و متناسب نیست.

وی خاطر نشان کرد: میزان مطالبات شرکت توزیع برق شهرستان ابرکوه از مردم این منطقه بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مدیر توزیع برق ابرکوه عنوان کرد: میزان فروش برق در ابرکوه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بود که ۳۵ میلیارد ریال از آن وصول شده و ۸۰۰ میلیون تومان نیز بدهی سال قبل مردم بابت برق مصرفی است که هنوز وصول نشده است.

اکرمی در مورد تلاش‌هایی که برای وصول این مطالبات صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان ابرکوه ۲۵ هزار و ۵۰۰ مشترک برق داریم که برق مشترکان بدهکار در چند دوره، با یک یا دوبار اخطار قطع می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا در مهرماه سال جاری، برق حدود ۵۰۰ مشترک که بیشتر آنها مشترکان خانگی و تجاری بوده‌اند، قطع شده است.

مدیر شرکت توزیع برق ابرکوه در مورد دیگر مشکلی که مدیریت توزیع برق ابرکوه با آن روبه‌رو است، اظهار داشت: در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض نیز در رتبه‌های آخر استان یزد هستیم و ۷۲ درصد مردم ابرکوه قبوض خود را غیرحضوری پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ کدام از شهروندان در پرداخت آنلاین دچار مشکل نشده‌اند، افزود: بیشترین میزان پرداخت غیرحضوری قبوض برق در میبد با ۹۴ درصد و میانگین پرداخت‌های غیرحضوری مردم استان یزد ۸۹ درصد است.

اکرمی خاطر نشان کرد: مردم باید اطلاع داشته باشند که متوسط نرخ فروش برق در ابرکوه ۳۵۷ ریال، متوسط نرخ فروش برق در استان یزد ۶۶۷ ریال و متوسط قیمت تولید برق در کشور ۱۲۰۰ ریال است که این مسئله توجه به استفاده صحیح از این انرژی را یادآور می‌شود.

مدیر توزیع برق ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه سوم این مدیریت در ارزیابی عملکرد مدیریت‌های توزیع برق استان یزد خبر داد.

اکرمی بیان کرد: در چند سال گذشته عملکرد واحدهای مختلف امور توزیع برق استان یزد مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته که در این ارزیابی و با جمع‌بندی امتیازات واحدهای مختلف هر مدیریت توزیع، رتبه ارزیابی آن مدیریت در سطح استان مشخص می‌شود.

اکرمی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد سال ۹۳ امور یک برق یزد رتبه اول، امور سه برق یزد رتبه دوم و مدیریت توزیع برق شهرستان ابرکوه رتبه سوم را از آن خود کرده است.

اکرمی اضافه کرد: تحقق رسالت‌های یک سازمان همواره مرهون تلاش و هم‌افزایی مجموعه کارکنان آن است و ما این موفقیت را حاصل تلاش همه همکاران خود در این مجموعه می‌دانیم و قدردان زحمات آنان هستیم.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..