تجلیل از گروه “شمیم وصال ” دانشگاه آزاد اسلامی یزد

no-thumbs

مراسم تجلیل از گروه "شمیم وصال "که با حضور دکتر محمد رضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ،دکتر محمد حسین جعفری رئیس دبیر خانه هیات امنا استان ، حجت الاسلام دکتر کمال خواجه پور معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مسئولین داشگاه آزاد اسلامی یزد در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)   ،در ابتدای مراسم یکی از اعضای گروه "شمیم وصال "با تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم فضای معنوی و خاصی به مراسم بخشید که مورد تشویق و تکریم دکتر محمد رضا اسلامی و دیگر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت .

دکتر محمد رضا اسلامی گفت : مایه افتخار است که در جمع گروه "شمیم وصال " موفقیت هایشان را تبریک گفته و تشکر و سپاس گزاری کنیم .

اسلامی افزود : هرچه در زمینه قرآنی کار شود برای جامعه و دانشگاه برکت است .

وی گفت : گروه "شمیم وصال " نباید بسته و انحصاری باشد و گروه های جدید به کمک و همکاری وبا استفاده از تجربیات چند ساله گروه "شمیم وصال" تشکیل شود .

علی زادمهر سرپرست گروه از روند برگزاری مسابقات طی سال های گذشته تاکنون توضیح داد و گفت : این ارزش ها و مقام های به دست آمده حاصل  زحمات شبانه روزی دانشجویان نخبه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد است .

حجت الاسلام دکتر کمال خواجه پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از زحمات گروه تقدیر و تشکر کرد و توصیه ای داشت که گروه هایی در دانشگاه زیر نظر گروه " شمیم وصال " شکل گیرد و جوانان بیشتری در این زمینه فعایت کنند .

حامد سلطانی مدیر فنی و عضو ارشد گروه در ادامه گفت : گروه شمیم وصال متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی یزد است و باعنایت به تقدیم رزومه ارزش ها و مقام های این گروه به بعثه مقام معظم رهبری در عراق خواستار مساعدت شورای فرهنگی دانشگاه در اعزام گروه تواشیح در برنامه های قرآنی در عتبات عالیات شد .

وی در ادامه از دکتر اسلامی تقاضا کرد که رایزنی هایی با بعثه رهبری تا حصول نتیجه انجام پذیرد .

در پایان مراسم از گروه قرآنی " شمیم وصال " به پاس فعالیت های مستمر و چشمگیر در عرصه قرآنی با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..