محمد رضا عارف:

رقبا نمی‌خواهند فضای انتخابات گرم شود/ عده‌ای با برخوردهای زننده نسبت به سخنان رئیس جمهور واکنش نشان می‌دهند

برخی از رقبا نمی خواهد فضای انتخابات خیلی گرم شود در گذشته از ماه ها قبل صدا و سیما درخصوص انتخابات برنامه‌های مختلفی داشت ولی احساس می شود در انتخابات سال جاری عده‌ای نمی خواهند شاهد حضور حداکثری مردم باشیم چرا که بخوبی می دانند در صورت حضور یکپارچه مردم در انتخابات، اصلاح طلبان می توانند پیروز انت...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی ،گفت: برخی از رقبا نمی خواهد فضای انتخابات خیلی گرم شود در گذشته از ماه ها قبل صدا و سیما درخصوص انتخابات برنامه‌های مختلفی داشت ولی احساس می شود در انتخابات سال جاری عده‌ای نمی خواهند شاهد حضور حداکثری مردم باشیم چرا که بخوبی می دانند در صورت حضور یکپارچه مردم در انتخابات، اصلاح طلبان می توانند پیروز انتخابات باشند.

به گزارش روزنو ،دکتر محمدرضا عارف در دیدار جمعی از اعضای تشکل دانشجویی "انجمن ایران اسلامی" دانشگاه مازندران با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی باید سمبل اخلاق و فرهنگ باشند،گفت: تشکل های دانشجویی  با هر نوع گرایشی که فعالیت می‌کنند باید در درجه اول نشان دهند یک تشکل دانشجویی مسلمان هستند که اسلام و شعائر دینی برای آنها اهمیت دارد و از انجمن‌های  اسلامی بیش از دیگر تشکلها انتظار است که به این موضوع اهمیت بیشتری بدهد که خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های آنها در این راستا بوده است.
وی به فعالان دانشجویی توصیه کرد در فعالیت‌هایشان نگاه بلند مدت داشته باشند و از اقدامات  مقطعی و کم اثر  پرهیز کنند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان در همین زمینه خاطرنشان کرد: تشکلهای دانشجویی باید مراقبت کنند  در عین حال که با یکدیگر اختلاف سلیقه دارند ولی رو در رو هم قرار نگیرند  و نشان دهند در محیط دانشگاه که بهترین مکان برای تمرین مدنیت است می‌توان با رعایت موازین اخلاقی رقابت سالم داشت و فعالیت کرد.
وی تاکید کرد: فعالان دانشجویی باید توجه داشته باشند که فعالیت‌های‌شان در تشکل‌های دانشجویی آنها را از کسب علم غافل نکند و فعالان دانشجویی باید پیشتاز توسعه علم در دانشگاه باشند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به دغدغه حاضرین در جلسه درخصوص اقدامات برخی نهادهای خارج از دانشگاه برای حاکم کردن آرامش گورستانی در دانشگاه،گفت: در گذشته عده ای تلاش  کردند دانشگاه را به اغماء ببرند و فضا را امنیتی کنند ولی نتیجه اش را دیدند. هیچ جریانی نمی تواند شور و نشاط را از دانشگاه  بگیرد و اگر کسانی چنین هدفی دارند بدانند خودشان ضرر خواهند کرد.
عارف با بیان اینکه برای انجام رسالت دانشگاهی و توسعه علم و دانش،مشارکت و حضور فعال و با نشاط دانشجویان یک ضرورت است از کم شدن آستانه تحمل برخی جریانات سیاسی و رسانه‌ها ،انتقاد کرد و گفت: متاسفم که باید بگویم  آستانه تحمل برخی جریانات سیاسی آنقدر  پایین آمده است که سخنان رئیس جمهور محترم را بر نمی تابند و با برخوردهای زننده نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.
رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی ،گفت: برخی از رقبا نمی خواهد فضای انتخابات خیلی گرم شود در گذشته از ماه ها قبل صدا و سیما درخصوص انتخابات برنامه‌های مختلفی داشت ولی احساس می شود در انتخابات سال جاری عده‌ای نمی خواهند شاهد حضور حداکثری مردم باشیم چرا که بخوبی می دانند در صورت حضور یکپارچه مردم در انتخابات، اصلاح طلبان می توانند پیروز انتخابات باشند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه روند انتخابات ۹۲ باید در اسفند ۹۴ تثبیت شود،بر ضرورت انسجام تشکلهای سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد و از جوانان خواست به مانند انتخابات ۹۲ میدان دار انتخابات باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..