ثبت نام ۲۲ هزار زائر یزدی برای پیاده روی اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر حج و زیارت یزد اعلام کرد: تاکنون بیش از ۲۲ هزار و ۲۰۰ زائر در قالب هفت هزار و ۳۷ گروه از این استان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

علی اصغر شریفی اظهار کرد: این تعداد متقاضی در سامانه ww.samah.hag ثبت نام کردند ثبت نام تا چهارم آذرماه ادامه خواهد داشت و آخرین روز صدور ویزا برای متقاضیان ۶ آذرماه خواهد بود.

شریفی بابیان اینکه هزینه صدور ویزا برای پنج نفر به بالا ۳۰ دلار و ۱۰۰ هزار ریال خواهد بود اضافه کرد: مدت زمان برای زیارت عتبات ، از زمان ورود زائران به خاک عراق ۱۵ روز خواهد بود.
مدیر حج و زیارت استان یزد تاکید کرد: کسانی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند باید تنها از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده باشند ضمن آنکه باید دارای گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال ۹۴ باشند تا وارد کشور عراق شوند.
این مسوول بابیان اینکه امسال برای اولین بار صدور ویزا دراستان یزد انجام می شود ، خاطرنشان کرد: ورود و خروج زائران یزدی از شهر های مرزی چذابه می باشد.
مدیر حج وزیارت استان یزد یادآور شد: سا ل گذشته با ثبت نام در سامانه حج و زیارت بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از استان یزد در اربعین حسینی شرکت کردند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..