اشکذر یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر این که شهرستان اشکذر به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی استان است، اظهار کرد: می‌توانیم مولدان اقتصادی را با نگاه کارآفرینی به عرصه اقتصاد و صنعت این شهرستان وارد کنیم.

"محمدحسین ریاحی" در نشست شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به میزبانی شهرستان اشکذر برگزار شد، همچنین بر راه‌اندازی و تقویت مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با هدف توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه با توجه به مزیت‌ها و پتانسیل‌های هر شهرستان تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر واگذاری فعالیت‌ها به افراد متخصص، افزود: باید برنامه‌ریزی آموزشی مدون و مناسبی به منظور افزایش آگاهی کارکنان خود در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف این اداره کل داشته باشیم.

"کورس رفیعی" رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر نیز در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود در این شهرستان پرداخت.

در پایان نیز مدیران و روسا ستادی و شهرستانی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در مورد مصوبات جلسه قبل اعلام کردند و در این راستا به بحث و هم‌اندیشی پرداختند.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی به اتفاق هیات همراه از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان اشکذر بازدید و از نزدیک با فعالیت این شرکت آشنا شدند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..