پوشش مناسب اخبار عضو جبهه پایداری توسط خبرگزاری رسمی دولت در استان یزد:

انتقاد روانبخش عضو ارشد جبهه پایداری از دولت

حجه الاسلام قاسم روانبخش عضو ارشد جبهه پایداری که زمزمه های حضور او در انتخابات به گوش می رسد،این روزها با حضور دراماکن عمومی به انتقاد شدید از عملکرد دولت می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) این در حالی است که خبرگزاری رسمی دولت(ایرنا)در استان یزد نیز مناسبتهای سخنرانی این عضو ارشد جبهه پایداری را به خوبی پوشش داده است.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم گفت: دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف به دنبال نفوذ سیاسی در کشور هستند.به گزارش ایرنا حجت الاسلام قاسم روانبخش پنجشنبه شب در جمع مردم مهریز یزد در مسجد مهدیه این شهرستان افزود: نفوذ سیاسی از سایر نفوذ ها مهمتر است و باید برای جلوگیری از آن اقدام کرد.
وی ادامه داد: دشمنان در ۳۷ سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی در بخش های مختلف دریغ نکرده اند و هم اکنون به دنبال هستند .
دبیر هفته نامه پرتو اظهار داشت: موضوع نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف از چنان اهمیتی برخوردار است که بارها مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری در قبال آن تذکر داده اند .
روانبخش گفت: همه مردم و بخصوص مسئولان در قبال خنثی کردن توطئه های دشمنان و بویژه در زمینه نفوذ باید دارای هوشیاری بصیرت کافی باشند .
این مسئول افزود: انتخابات پایان امسال هم در خصوص مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی از اهمیت بس والایی برخوردار است .
روانبخش گفت: باید مردم در قبال برگزاری خوب انتخابات و گزینش افراد اصلح برای ورود به مجلس های خبرگان رهبری و شورای اسلامی دقت لازم داشته باشند .
وی همچنین در زمینه برجام ، لزوم بصیرت افزایی ، هوشیاری در قبال توطئه های دشمنان و حوزه های انتخابیه استان یزد به سوالات پاسخ داد.

بخش نظردهی بسته شده است..