سخنگوی اعتدال و توسعه:

برای مقابله با تندروها با اصلاح‌طلبان ائتلاف می‌کنیم

سخنگوی اعتدال و توسعه از ائتلاف این حزب با جریان اصلاح‌طلب در استان‌ها خبر داد و گفت: با این روش جلوی تندروی‌ها را خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) غلامعلی دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب ایلنا، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و با تاکید بر نقاط مشترک حزب اعتدال و توسعه با جریان اصلاحات تصریح کرد: تعامل ما با اصلاح‌طلبان پابرجاست و تلاش می‌کنیم با اصلاح‌طلبان در استان‌ها نیز به تفاهم برسیم تا در برابر گزینه‌های تندرو آمادگی داشته باشیم.

وی یادآور شد: ما با اصولگرایان معتدل رقابت نمی‌کنیم، بلکه با آنها شراکت خواهیم کرد. چراکه معتقدیم اعتدال، گفتمانی است که لزوما در دستان ما نیست و بخشی از آن نزد اصولگرایان معتدل است و جریان اصلاحات را هم اساسا همسو با خودمان می‌شناسیم.

دهقان افزود: البته ما قائل به تفاوت‌هایی با مجموعه اصولگرایان معتدل هستیم، اما در ‌‌‌نهایت معتقدیم سه جریانی که در ‌‌‌نهایت قادر به تشکیل ائتلاف هستند را اصولگرایان اعتدالی، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون تشکیل می‌دهند. براین اساس نظر ما بر آشتی دادن آرمان‌ها و واقعیت‌ها است و بر اساس این استدلال باید توازن میان اصلاح‌طلبی واصولگرایی برقرار شود تا بتوانیم از همه نیروهای کشور در فرایند توسعه استفاده کنیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در بخش دیگر گفت‌و‌گو با اشاره به تصویب برجام در مجلس خاطرنشان کرد: جریان تندرو در ‌‌‌نهایت در تصویب برجام یکصد رای به دست آورد و طیف مقابل که به نوعی اصولگرایان معتدل و حامی دولت تشکیل می‌دهند ۱۳۹ رای به دست آوردند. در صورت جابجایی ۲۰ رای، قانونی که تمام دنیا آن را پذیرفته بود، در کشور ما دچار چالش می‌شد.

بخش نظردهی بسته شده است..