رپورتاژ آگهی کیهان برای شرکت های صهیونیستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) روزنامه کیهان در روزهایی که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند به تبلیغ برندهای امریکایی و المانی پرداخت. 

به گزارش خبرنگار روزنو، این روزنامه در شماره روز چهارشنبه خود در اقدامی ستودنی تیتر یک خود را به معرفی" پادوهای دیروز جریان نفوذ" اختصاص داده بود در صفحه اول خود تبلیغ ویژه نامه ای را منتشر کرده است. 
ویژه نامه ای ٧٢ صفحه ای، که به صورت رایگان و رنگی چاپ شده است. 
این ویژه نامه پس از آن چاپ شد که در ماه های اخیر جریانی مشکوک در ضدیت با تولید داخلی تحریم خودرو های داخلی را ترویج و تشویق می کرد. 
در این ویژه نامه ٧٢ صفحه ای که بخشی از آن با آگهی های شرکت های در آستانه ورشکستگی قطعه ساز خودرو پر شده است، از هر کدام از این شرکت ها مبالغ هنگفتی به عنوان حق آگهی گرفته شده است. این در حالی است که روزنامه کیهان رپورتاژآگهی های رایگانی را در چند صفحه کامل و مجزا برای شرکت های آمریکایی و اروپایی رفته است. 
معرفی برند "فورد" که خودرویی امریکایی است و بخشی از سود سرشار آن در قالب به اصطلاح مالیات صرف جهانگشایی های امریکا در لشکر کشی به عراق و سوریه و افغانستان میشود یکی از اقدامات سوال برانگیز روزنامه کیهان در روز ٤شنبه است. 
این روزنامه مدعی حمایت از اقتصاد مقاومتی با این اقدام یک صفر در شماره ٢٠ آبان خود گرفت. 
احتمالا این روزنامه خواب خودرو های امریکایی فورد و شورلت یا خودروی آلمانی فولکس و یا خودرو تویوتا را میبینند که در این ویژه نامه ٧٢ صفحه ای به صورت رایگان برای انها تبلیغ کرده اند و تا قران آخر پول آگهی را از شرکت های قطعه ساز داخلی گرفته اند. 
شاید هم خط نفوذ در کیهان هم لانه دارد که رپورتاژ های مجانی برای شرکت هایی میرود که سالهاست ایران را تحریم کرده اند و پس از برجام چشم به بازار ایران دارند!(؟)

بخش نظردهی بسته شده است..