کشف بیش از ۱.۵ تن موادمخدر در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از ۱.۵ تن موادمخدر در یزد در یک عملیات پلیسی خبر داد.،سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران پلیس استان یزد در یک عملیات پلیسی موفق به کشف هزار و ۶۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی ۲۴ سال گذشته شدند.

وی عنوان کرد: این میزان موادمخدر از یک ماشین سنگین باری کشف شد که قاچاقچیان نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه میزان کشفیات موادمخدر در استان یزد افزایش چشمگیری یافته است، خاطرنشان کرد: در طول هفته گذشته در مجموع ۷ تن موادمخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و … در استان کشف و ضبط شده که البته بیشترین میزان کشفیات مربوط به تریاک بوده است.

کاکاوند عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بالغ بر ۲۷ تن موادمخدر در استان یزد کشف شد و باندهای بزرگ قاچاق منهدم شدند و قاچاقچیان آنها محاکمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع میزان کشفیات موادمخدر در استان یزد روند افزایشی داشته است به نحوی که میزان کشفیات در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۱۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و استان یزد به هیچ وجه برای عبور کاروان‌های موادمخدر امن نخواهد بود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..