افزایش ۹۹درصدی کشفیات مواد مخدر در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به کشف ۲۴ تن انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت: این میزان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۹ درصدی را نشان می دهد.

سردار "ایرج کاکاوند" در کمیسیون مبارزه با موادمخدر این استان اظهار داشت :یکی از دغدغه های خاص مردم، موادمخدر است؛ موادمخدر ریشه در بسیاری از جرایم دارد.

وی افزود: چنانچه بخواهیم ریشه یابی کنیم سهم موادمخدر در جرایم خشن مانند: نزاع، درگیری ها، قتل و همینطور جرایم عادی بیش از ۵۰ درصد است.

سردار کاکاوند با بیان اینکه کویری بودن استان یزد و همچنین همجوار بودن با استان های آلوده به موادمخدر،این استان را درموقعیت خاصی قرار داده، تصریح کرد: پلیس یزد باید در راه مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، با برنامه ریزی خاصی عمل کند.

وی خواستار برخورد و مبارزه جدی تر ماموران پلیس این استان با توزیع کنندگان خرد و کلان موادمخدر شد و خاطرنشان ساخت : این خواسته به حق مردم است؛ باید تلاش کنیم تا در این راه رضایت بیشتر مردم را جلب کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ماموریت مبارزه با موادمخدر را ماموریتی حساس و خطرناک دانست و گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد کشف ۲۴ تن انواع موادمخدر هستیم که این میزان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 99 درصدی را نشان می دهد.

قدس انلاین

بخش نظردهی بسته شده است..