باشگاه خبرنگاران بسیج کشور در یزد رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نخستین باشگاه خبرنگاران بسیج کشور در مراسمی با حضور مدیرعامل خبرگزاری بسیج و با اهدای کارت عضویت به مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد رونمایی شد.

به گزارش تابناک یزد،آیین اختتامیه دوره‌های خبرنگاری مقدماتی و تکمیلی بسیج رسانه استان یزد با حضور ۳۰۰ نفر از برگزیدگان این دوره در سراسر استان، مدیرعامل خبرگزاری بسیج، و جمعی از معاونین سپاه الغدیر استان یزد و مسئولان بسیج استان یزد برگزار شد.

در این مراسم به صورت نمادین کارت عضویت باشگاه خبرنگاران بسیج استان یزد که بر روی یک تابلو و به نام احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد چاپ شده بود، به قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد اهدا شد.

با اهدای این کارت نمادین و همچنین کارت اصلی عضویت به نام مدیرکل و قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد، رسما از نخستین باشگاه خبرنگاران بسیج در کشور رونمایی شد.

در این مراسم از فعالان برگزاری دوره خبرنگاری در شهرستان‌های مختلف استان یزد، مسئولان کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های یزد، سیدحسین راسخی مسئول بسیج رسانه و بسیج دانشجویی یزد و سرهنگ عزیزالله معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه الغدیر استان یزد تقدیر و تشکر شد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..