برگزاری طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در یزد

no-thumbs

طرح قرآنی «هدایت ثقلین» از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در شهرستان‌های یزد و مهریز در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد عنوان کرد: طرح قرآنی هدایت ثقلین ویژه دختران و پسران جوانان و آقایان و بانوان بزرگسالان به‌صورت غیرمتمرکز در شهرستان‌های یزد و مهریز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق ویژه تمام افراد از بی‌سواد تا تحصیل کرده درنظر گرفته شده است، تأکید کرد: در این طرح یک دوره ویژه افراد کم‌سواد، دوره متوسطه ویژه متقاضیان دارای مدرک تحصیلی سیکل و دوره پیشرفته ویژه دارندگان مدرک دیپلم به بالا تشکیل خواهد شد.

قادری اظهار کرد: چنانچه اهالی هر منطقه تقاضای برگزاری این کلا‌س‌ها را در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و حتی منازل شخصیشان داشته باشند، می‌توانند با واحد آموزش دفتر مرکزی مؤسسه به شماره ۷- ۳۶۲۲۷۵۷۶ داخلی ۱۹ و ۲۱ تماس بگیرند تا ترتیبی برای برپایی این طرح در منطقه سکونتشان داده شود و در صورتی که درهر کدام از گروه‌های فوق تعداد شرکت‌کنندگان به ۲۰ نفر در هر منطقه برسد، کلاس‌ها به صورت متمرکز در آنجا تشکیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حتی زمان برپایی این کلاس‌های براساس نظر اکثریت شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: اعزام مربی، ارسال منابع آموزشی و وسایل کمک آموزشی از طریق مؤسسه انجام می‌گیرد. همچنین این کلاس‌ها هفته‌ای دو ساعت و نیم برگزار می‌شود وهر چهار ماه یک ترم محاسبه می‌شود.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..