والیبال شهرداری تبریز از سد اردکان گذشت

no-thumbs

تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد تیم امید اردکان یزد با شکست بدرقه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، یادواره ۲۰۰ شهید والیبال با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم والیبال شهرداری تبریز در خانه به مصاف تیم امید اردکان یزد رفته و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

ست اول این دیدار در حالی از ساعت ۱۷ دیروز در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز شد، که شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز حمایت هواداران خود را پشتشان احساس می‌کردند و امید زیادی برای کسب ۳ امتیاز این دیدار داشتند.

شهرداری چی های تبریزی که این ست را با اشتباهات فردی بازیکنانشان درنهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به حریف خود واگذار کردند، در ست دوم، بازهم نتوانستند انتظارات را برآورده کرده و این بار با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ از حریف خود شکست خوردند تا در ست شماری با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب باشند.

در ست سوم اما تیم شهرداری تبریز در حالی به خود آمد که شاید خوش‌بین‌ترین هوادار این تیم هم فکر این نتیجه را نمی‌کرد؛ شاگردان بناکار که برتری کاملی نسبت به حریف خود داشتند این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع خود به اتمام رساندند تا هوادارانشان را به آینده این دیدار امیدوار کنند.

تیم امید اردکان یزد که پس از عملکرد نه‌چندان خوبش در ست سوم، در ست چهارم نیز حرفی برای گفتن نداشت، این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به شهرداری تبریز واگذار کرد تا بازی مساوی شود و همه‌چیز به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود.

ست پنجم اما نقطه اوج این دیدار بود؛ شاگردان بناکار که روحیه ۲ چندانی از به‌تساوی کشیدن بازی ۲ صفر باخته به دست آورده بودند، در پایان یک ماراتن جذاب و تماشایی موفق شدند این ست را نیز با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به نفع خود به اتمام رسانند.

تیم والیبال شهرداری تبریز با این برد ارزشمند موفق شد خود را ۱۱ امتیازی کرده و جایگاهش در رده سوم جدول رده‌بندی را مستحکم‌تر کند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..