برنامه «منشور عزت» در ۴۰ امامزاده یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف‌ و امور خیریه استان یزد گفت: همزمان با شب اول ماه صفر ویژه‌برنامه «منشور عزت» در ۴۰ امامزاده استان یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد اظهار کرد: روز پنجشنبه، ۲۱ آبان‌ماه همزمان با شب اول ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت (ع) به شام و خطبه خوانی حضرت سجاد (ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بویژه شخص منحوس یزید است لذا به همین مناسبت همایش بزرگ «منشور عزت» با هدف معرفی این حماسه پیام آور عاشورا در ۴۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانی و تشریح خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در کاخ اموی، قرائت قرآن، خطبه خوانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های پیش بینی شده در این برنامه است.

میرجلیلی با بیان اینکه محور و محتوای این دو خطبه مملو از برائت از ظالمان و مبارزه با دستگاه ظلم و جور و رسوا نمودن مظاهر تزویر و ریا است، تصریح کرد: در این همایش مباحثی همچون ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی که در عصر حاضر آمریکای جنایتکار، انگلیس و رژیم صهیونیستی است، تشریح خواهد شد.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..