سینمای دیجیتال میبد افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرماندار میبد گفت: سینمای دیجیتال دانش‌آموز میبد به عنوان بزرگترین سینمای دیجیتال استان یزد تا پایان آذرماه افتتاح می‌شود.

حسین فلاح صبح در بازدید از مراحل تکمیل سینما دانش آموز میبد، اظهار داشت: سینما دیجیتال دانش آموز که در سالن طوبی کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی قرار دارد، با ظرفیت ۶۵۰ نفر بزرگترین سالن سینما دیجیتال استان است که با اعتبار یک میلیارد ریال توسط یکی از خیران شهرستان افتتاح می شود.

وی اکران تمام فیلم‌های سراسری به صورت روز و دیجیتالی را از ویژگی‌های بارز این سینما عنوان کرد و افزود: این سینما با بهترین پرده و پرژکتور و فن‌آوری روز دنیا به همت یکی از خیران شهرستان میبد برای یادبود مادرش مجهز شده است.

فرماندار میبد افزود: سینما دیجیتال‌دانش آموز میبد قرار است تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری برسد و شهروندان میبدی بتوانند از این سینما استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میبد تاکنون از این امکانات بهره‌مند نبوده، گفت: با همت این خیر و تلاش مسئولان شهرستان، امروز ما شاهد هستیم که سینما دیجیتال شهرستان میبد بزرگترین سینما دیجیتال استان یزد است.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..