ساخت چهار هتل پنج ستاره در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اعلام کرد: زمینی با متراژ ۱۳ هزار مترمربع در یکی از بهترین نقاط شهر یزد برای ساخت هتلی با ویژگی و مشخصات پنج ستاره منظور و آماده واگذاری از طریق مزایده شده است.

 

 
 "محمدمهدی شرافت" ضمن بیان این مطلب، گفت: با توجه به افزایش گردشگران داخلی و خارجی و نیاز استان، ساخت و توسعه هتل‎‎های چهار و پنج ستاره از اولویت‎‎های این اداره جهت تقویت زیرساخت‎‎های گردشگری استان است.
 

 
وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار هتل پنج ستاره در استان در مراحل مختلف از اخذ مجوز تا عملیات اجرایی قرار دارند و اخیراً با پیگیری صورت گرفته، زمین دیگری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان آماده واگذاری برای ساخت هتل با ویژگی‎‎های پنج ستاره در مجاورت بلوار شهید قندی و بیمارستان شهید صدوقی، از طریق مزایده شده است.
 

 
شرافت ادامه داد: افراد حقیقی و حقوقی علاقمند برای سرمایه‎‎گذاری در این طرح می‎‎توانند با مراجعه به معاونت سرمایه‎گذاری میراث فرهنگی و ارائه درخواست و مدارک مربوطه به ویژه مدارکی که مؤید توان مالی لازم باشند، به اداره کل راه و شهرسازی استان برای حضور در مزایده معرفی می‌شوند.
 

 
این مقام مسئول با توجه به این که اعطای تسهیلات احتمالی به این طرح پس از پیشرفت فیزیکی حداقل ۴۰ درصد و در صورت وجود اعتبار اعطا خواهد شد، تصریح کرد: اولویت میراث فرهنگی با افرادی است که دارای تمکن مالی لازم داشته باشند که بدون دریافت تسهیلات پروژه را تکمیل کنند، بنابراین در بررسی توان مالی لازم است متقاضی توانایی و برنامه تأمین مالی خود برای اجرای حداقل ۵۰ در صد طرح را به صورت شفاف و بدون لحاظ تسهیلات بانکی ارائه دهد و اداره کل تنها پس از اطمینان از این توانایی نسبت به صدور معرفی نامه اقدام خواهد کرد.
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..