راهنمای خطوط اتوبوس شهری اینترنتی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد از اعلام راهنمای خطوط اتوبوس شهری و حومه یزد در مناطق یک، ۲ و ۳ شهر، روی پایگاه اینترنتی این سازمان به آدرس www.yazd-bus.ir خبر داد.
به گزارش همشهری «جواد کریمی» افزود: در این اطلاعیه که برای آگاهی شهروندان از مسیرهای حمل ونقل ناوگان اتوبوسرانی درج شده، مبدا و مقصد هر مسیر، زمان انتظار و طول مسیر به مردم اعلام شده است. وی ادامه داد: ۳۱ مسیر در منطقه یک، ۲۱ مسیر در منطقه ۲ و ۱۶ مسیر در منطقه ۳ تعیین شده است. وی با اشاره به این‌که در مجموع ۶۶ خط برای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ناوگان اتوبوسرانی در شهر یزد و حومه آن تعریف شده، ادامه داد: برخی از خطوط برای دسترسی شهروندان به مراکز شهرستان‌های اطراف از جمله تفت و مهریز تعریف شده است.
این مسئول گفت: در حال حاضر ۲۵۳ دستگاه اتوبوس و ۷۶۴ دستگاه مینی‌بوس در شهر یزد در حال تردد هستند که از این تعداد ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس، متعلق به سازمان اتوبوسرانی است و بقیه خصوصی هستند. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد گفت: این ناوگان در ۱۲۴۵ ایستگاه در شهر یزد و حومه آن، در حال خدمات‌رسانی به مسافران است.

بخش نظردهی بسته شده است..