موذن:کار سختی مقابل اردکان یزد داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت:تیم امید اردکان یزد را آنالیز کرده ایم و با شناختی که از این تیم به دست آوردیم، امیدوار هستیم چهارشنبه بتوانیم به کمک هوادارانمان آنان را از پیش رو برداریم.محمدرضا موذن در گفت وگو با خبرنگار سرویس ورزشی نصر، درباره دیدار چهارشنبه تیمش مقابل امید اردکان یزد اظهار داشت:همیشه بازی کردن با تیم های جوان و یکدستی که اولین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را تجربه می کنند، سختی های خاص خود را دارد.

وی افزود:تیم امید اردکان یزد را آنالیز کرده ایم و با شناختی که از این تیم به دست آوردیم، امیدوار هستیم چهارشنبه بتوانیم به کمک هوادارانمان آنان را از پیش رو برداریم.

لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به پیروزی هفته گذشته این تیم خاطرنشان کرد:هفته گذشته ما موفق به از پیش رو برداشتن تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگانی شدیم که در ۴ ست نخست، بازی پایاپایی را با تیم ما انجام می داد.

وی تصریح کرد:داور در این دیدار ما را اذیت کرده و در ۲ صحنه عملکرد چندان خوبی را نداشت اما خدا را شاکریم که به هر نحوی که بود، در این دیدار توانستیم دست پر به خانه بازگردیم.

بخش نظردهی بسته شده است..